Že uporabljate Google oglaševanje? Pa veste kaj mora vsebovati dobra reklama? Ni dovolj da ste prvi na seznamu zadetkov. Bodoče stranke morajo na zadetek še klikniti in opraviti to, za kar ste jih na stran povabili. Kako izboljšati svoje reklame in dobiti več za svoj denar?
Google oglaševanje je široka panoga. Na Googlu lahko oglašujemo na več načinov. Osnovno reklamo lahko objavi vsak laik, za dober rezultat pa bo potrebnega nekaj znanja in izkušenj. Podjetja za to najemajo certificirane strokovnjake, ki sestavijo optimalne reklamne kampanje. Vas zanima oglaševanje na Googlu prek oglaševalskega sistema Google Adwords? Kliknite na povezavo http://www.nasvet.com/oglasevanje-google/.
Pri vsaki reklamni kampanji pa mora stranka vedeti, koga želi nagovoriti. Kdo je vaša stranka? Kateri jezik govori, kje živi, kaj jo zanima? Kdo je? Če to veste, vam bo tudi Google oglaševanje dalo boljše rezultate. Če prodajate izdelek za mamice, vaš oglas pa se bo prikazoval motoristom in gradbenim delavcem, bo klikov nanj bolj malo.
Slike. Ljudje smo vizualna bitja. Med tremi podobnimi zadetki bomo najprej kliknili na tistega z najbolj zanimivo sliko. Če bomo že tu našli željeno, ne bomo klikali naprej. Google oglaševanje nam omogoča uporabo preprostih tekstovnih oglasov pa tudi take z zemljevidi ali slikami.
Privlačno sporočilo. Ko hitro preletimo zadetke, najprej preberemo prve vrstice. Če nas niso privabili v prvih par besedah, gremo na naslednjega. Strokovnjak za Google oglaševanje zna oblikovati oglas tako, da bo privabil čim več pogledov. Še več, oglas se lahko aktivno spreminja glede na to za katerega od vaših izdelkov se nekdo zanima.
Google oglaševanje ima svoja pravila. V oglas ne morete napisati česarkoli. Prav tako ne smete, na primer, uporabiti samo velikih tiskanih črk in klicajev. V tem primeru bo vaš oglas zavrnjen. Če želite, da vaš oglas izstopa med podobnimi, mu dodajte slike, lokacijo in telefonsko številko lokala. Verjetnost nakupa prav tako večja, če obiskovalcu izdelka ne bo treba iskati po celi trgovini. Naj ga do opisa pripelje že en klik.
Imate spletno trgovino? Tudi ta mora biti optimizirana za Google oglaševanje. Izdelki naj bodo razporejeni po kategorijah. Stran mora biti hitra, odzivna in pregledna. Na njej se morajo dobro znajti tako Googlovi robotki kot uporabniki. Veliko jih bo brskalo tudi po tablicah ali na mobitelu. Če se jim stran ne bo odprla ali ne bodo mogli enostavno opraviti nakupa, bodo odšli raje drugam. Tega pa si ne želimo.