Ker večina spletnih uporabnikov išče izdelke in storitve po ključnih besedah, ki se nanašajo na predmet iskanja in ne po imenu podjetja ali blagovne znamke, je pomembno, da je spletna stran podjetja uvrščena čim višje na strani rezultatov iskanj. Kako poteka proces optimizacije spletnih strani bomo razložili v drugem članku. Tokrat bomo govorili predvsem o tem kako se lotiti izdelave spletne strani.
Verjetno ni odveč poudarjati, da vsako podjetje potrebuje spletno stran. Brez spletne strani vas namreč številne potencialne stranke sploh ne morejo najti. Potrebno pa je vedeti tudi to, da sama spletna stran ni dovolj.
Predno poiščemo ustreznega ponudnika (najlažje jih najdemo tako, da gremo na stran Google.si in v polje za iskanje vpišemo »izdelava spletnih strani«), moramo vsaj okvirno vedeti kaj želimo na spletni strani predstaviti oz. izpostaviti in kaj želimo s spletno stranjo doseči.
Nekaterim podjetjem je bistvena prodaja izdelkov ali storitev, spet drugim zgolj zbiranje kontaktih podatkov, tretjim pa je recimo dovolj, da imajo na spletni strani zgolj vizitko podjetja. Želje in okusi so pač na naravo dejavnosti podjetja različni.
Kakšna bo cena izdelave spletne strani je odvisno predvsem od kompleksnosti in obsega predstavitve. Ni namreč vseeno ali ima spletna stran zgolj npr. 4 statične strani ali pa je potrebno izdelati spletno trgovino.
Vas zanima koliko stane izdelava spletnih strani?